1.10.14

TORE TELEMAST!



Olen vabakutseline kunstnik, kes tegeleb põhiliselt teatri, maali, illustartsiooni ja koomiksiga. Olen õppinud Tartu Kunstikoolis kunstilist kujundamist ja Eesti Kunstiakadeemias stsenograafiat. Olen töötanud vabakutselise stsenograafi, illustraatorina. Lavakujundusi olen teinud Eestis, Tšehhis ja Soomes. Olen ka osalenud autorikoomiksi-, maali-, nuku- ja multimeedianäitustel Eestis ja mujal Euroopas.
Minu varasemaid töid saab näha siin: http://kristelmaamagi.tumblr.com/

Siin blogis saab jälgida minu töiseid tegemisi aga teen ülestähendusi ka kõige muu kohta, mida märkan.

Tere tulemast!



*** Kunst ja Kodu oli aastatel 1958-1990 ilmunud almanahh. Seda andis välja kirjastus Kunst. Almanahhi ilmus kokku 59 numbrit.
Kui almanahhi koostaja oli Leida Madisson (aastatel 1958-1971), siis kajastas see peamiselt kodukujundustemaatikat. Andres Toltsi ajal (1974-1982) väljaande temaatika laienes ja seal kajastati muu hulgas kunstiteooriaid, kaasaegset kunsti ja eksperimentaalseid mõttevoole. ***



No comments:

Post a Comment