3.10.14

PULMAKUNSTNIK

Mulle meeldib maalida ja illustreerida aga kunstiakadeemiasse ei läinud ma õppima ei maali ega illustratsiooni vaid stsenograafiat. Nii on teatritöö kõrvalt jäänud vähe aega piltide tegemiseks. 
Õnneks on mu sõbrad järjest abiellunud 
 ja ma olen saanud neile kutseid ja muidu pulmapilte teha. 

Kadri ja Tuomase pulmakutse, mis on inspireeritud suvisesest aiast. Kutse motiivi kasutati kogu pulma sümboolika alusena. 


 Ka pruudikimp ja pulmatort said oma värvid just sellelt pildilt.


fotod: Dmitri Kotjuh



Maarja ja Sho pulmad toimusid mitmes osas. Esimen osa toimus Eestis ja teine Jaapanis. Nii tuli ka kutseid teha kaks. Kuna enamus pulmakülalisi Eestis ja Jaapanis olid kohalikud, siis mõtlesime, et oleks ilus pakkuda Eesti külalistele midagi Jaapanist ja Jaapani pulmakülalistele midagi Eestist. Nii saigi Eesti pulmakutse jaapanipärane ja Jaapani pulma oma eestilik.

Eesti pulma kutset kavandades laenasin kured pruudi Jaapani pulma kimonolt.

 



Jaapani kutse juures kasutasin motiivi Harjumaa pruuditanult.




Helene ja Joona vanemad tegid pruutpaarile ilusa ülltuse ja tellisid kutselt pärit pildiga imemaitsva pulmatordi.




Peagi kirjutan rohkem pulmadest ja sellest, milliseid pulmapilte ma veel teinud olen.

No comments:

Post a Comment